fatpeoplearehardtokidnap

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2010

Men tjena!

Av fatpeoplearehardtokidnap - 31 oktober 2010 14:39

Kvällen igår var uuuunderbar! :D

Alla kompisarna var bäst, festen var bäst, ALLT var bäst! :)

Grattis till födelsedagsbarnet än en gång! ;)

Jaja!

Idag kanske det blir träning, inte säker än!

Hoppas att det blir godis snart! (kvar från igår)

Nu ska jag ta och fixa lite saker, kanske ett till inlägg senare...

Förresten, jag tror inte nån läser det här, så då kan jag skriva vad jag vill utan att nån vet! xD


Harfis på er! ;D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av fatpeoplearehardtokidnap - 1 november 2010 13:51

Okej, jag hinner med ett till inlägg innan jag åker till mormor och morfar! (hinner egentligen med fler, så det kanske blir ett eller två till efter det här ;D) Har egentligen inget att skriva om, men skriver lite bara för att få lite fler inlägg! ...

Av fatpeoplearehardtokidnap - 1 november 2010 10:42

Nu är det äntligen NOVEMBER! :D   Nu kan oktober ta och skita på sig faktiskt...   Snart är det JUUUUL! :D   Älskar mellanrummen mellan dehär texterna! xD   Jag måste gå nu! :(   Ska klä på mig och borsta tänderna! xD   Skit p...

Av fatpeoplearehardtokidnap - 28 oktober 2010 20:28

Förlåt för att jag inte skrivit något inlägg på ett tag nu, men har haft fullt upp med läxor! (hate them!)   Okej, idag har det väl inte hänt så mycket! Blev ingen träning, för jag fick ingen skjuts! :( Tränade på fiolläxan (första gången på ...

Av fatpeoplearehardtokidnap - 25 oktober 2010 16:37


Lyssnar på den bästa låten ever (just nu iaf xD) Vad gör alla andra andra i vårat avlånga land och runt om? :)     KOMMENTERA OCH FÖLJ!! :D   Please? :)      Sämsta bilden eftersom jag har världens pissigaste kamera, men nu är höst...

Av fatpeoplearehardtokidnap - 24 oktober 2010 17:18

Tjoooo! ;D Första inlägget på denhära bloggen dåe ;P Kommer typ blogga om vardagen, träning, skola och...kompisarna såklart! :D   GLÖM INTE ATT KOMMENTERA! :D ...

Presentation

Hejhej!
Är typ en tjej på 13 vintrar som har två småsyskon, en mamma och en pappa!
Fråga om du vill mig nåt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards