fatpeoplearehardtokidnap

Alla inlägg den 1 november 2010

Av fatpeoplearehardtokidnap - 1 november 2010 13:51

Okej, jag hinner med ett till inlägg innan jag åker till mormor och morfar! (hinner egentligen med fler, så det kanske blir ett eller två till efter det här ;D)

Har egentligen inget att skriva om, men skriver lite bara för att få lite fler inlägg! xD


Ska ta med en kompis upp till mormor och morfar! :) Undra vad vi kommer få för fika...? Vi får alltid fika när vi kommer upp dit! ;D (mormor gillar att baka, och göda oss! ;P)

Förresten är det inte min riktiga mormor, det är bara en plastmormor! :( Min riktiga mormor dog i en bilolycka när jag inte ens var född... :´(


Trösta mig!

 

(kommer inte få en enda tröstning eftersom ingen följer min blogg...får väl gråta lite hos mamma...)


Btw så lyssnar jag på denna underbara låt just nu:

http://www.youtube.com/watch?v=R6UwmJRkjBs&ob=av2e

Me usch vad hon dansar fult! ;P


Strax lyssnar jag på denna mer underbara låten:

http://www.youtube.com/watch?v=zoyGsV7RQaU


Hoppas ni gillar dem! :)


Hare bra när jag är borta! ;D

Av fatpeoplearehardtokidnap - 1 november 2010 10:42

Nu är det äntligen NOVEMBER! :D


Nu kan oktober ta och skita på sig faktiskt...


Snart är det JUUUUL! :D


Älskar mellanrummen mellan dehär texterna! xD


Jag måste gå nu! :(


Ska klä på mig och borsta tänderna! xD


Skit på dig gummistövvel! :@


Ska till mormor och morfar ikväll!


Därför kommer det inte bli nån uppladdning förrän på onsdag/torsdag! :(


Men hare bra tills dess! ;D


Harfis på er! :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hejhej!
Är typ en tjej på 13 vintrar som har två småsyskon, en mamma och en pappa!
Fråga om du vill mig nåt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards